26 Nisan 2016 Salı

Bazen İçimiz ...

Sabah saatlerinde ışıltılı olan günün rengi,  kara bulutların ufak ufak ilerlemesiyle griye dönüşmeye başladı öğle saatlerinde. Zaten meteorolojiden de uyarı geldi, hazır olun sağanak yağmur geliyor diyor. Bahar yine nazlanıyor anlayacağınız. E yağmur niyetiyle de çıkmamıştım ki evden 💦 Çok beğenerek aldığım buz mavisi pantolonum, minik minik çiçekli beyaz gömleğim, stiletto ayakkabılarım, iyice serpilip uzayan saçlarım, pembe makyajım ile ciddi koşuşturmalı bir iş ortamına değil de alışverişe ya da kızlarla buluşmaya gider gibi çıkmıştım.Tam şu anda  Ivana’nın son derece sert bir şekilde sorduğu “Nereye Gidiyorsun?” sorusu geldi aklıma 😊 Nereye mi gidiyorum her sabah olduğu gibi aynı yoldan , aynı insanlardan oluşan iş ortamıma gidiyorum. 


Kahveyi günde bir adete düşürdüğüm için nane ferahlığı içeren yeşil çay favorim haline gelmiş durumda. Karşı dağları izleyerek yudumluyorum. Nerede olursanız olun fincanınızda,  bardağınızda, şişenizde ne olursa olsun veya kiminle olursanız olun, her yeni gün kutlamaya değer bir şeyler mutlaka vardır hayatınızda…

Hepimizin hayatında benzer inişli çıkışlı yollar, benzer sorunlar, benzer umutlar, benzer arzular, benzer korkular ve benzer hayal kırıklıkları var. Dışarıdan tablo nasıl görünürse görünsün. Herkes çok çalışıyor, herkes yoruluyor. Ama dinlenmek de yorulunca anlam kazanıyor.

Günün geri kalan kısmı için ise sizi mutlu edecek seçimlerle dolu bir gün diliyorum…Daha güzel bir hayatı kovalamanız hiç bitmesin.

Biraz kafayı dağıtacak Türkçe müzik fena olmaz derseniz bu playliste buyrun :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder