6 Ocak 2016 Çarşamba

Gecenin Ritmi ~ Ashram


“Güzel insanlar tanıdım bu dünyada. Anlarlardı, telleri
kırık şemsiyelerin dilinden.
Dalıp giden gözlerin nereye bakmadığını anlarlardı.
Güzel sabahlara uyandım …yeni demlenmiş çay kokusu, 
rüyalarımdan arta kalan resimleri süpürür,
gözlerimin kapaklarını yavaşça açardım.
Güzel mektuplar aldım. Yüz defa okunur mu bir mektup?…
Güzel yollardan geçtim. Dönüp bir kez ardıma baksam,
ikinin hatırı kalırdı.
Güzel rüyalar gördüm. Kimi uykusuz gecelerimde,
tozlarını siler, onları tekrar görürdüm.
Güzel şarkılar dinledim.
Güzel denizler gördüm.
Güzel yağmurlarla ıslandım.
Güzel sular içtim.
Güzel kuşlar uçtu göğümden.

Yaşayıp giderken ardıma baktım da demin, güzel şeymiş
dedim şu yaşamak.” 
Burhan Eren
Geceyi incecik bir ışık hüzmesi  bölüyor..anlamalı hayatın yaşamak ve hissetmekten başka bir anlam taşımadığını

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder