3 Haziran 2015 Çarşamba

Sardunyalar, pembe şarap, çilek, çise ve

Iyeoka ile henüz uyunmamış bir güne günaydın.

 

yorucu ve uzun süren bir gece çalışmasından sonra gün ağarırken çok keyif alarak hazırladım bu kadifemsi PLAYLISTi. Iyeoka kesinlikle tutkunun müziğini yapıyor. Doğal jazz performansına sahip güçlü sesli soul kadını. İçlerinde en sevdiğim “Poem for Love” u pamuklara sarıp sarmalayıp saklamak istiyorum. “Revolution” poetic esintili  içe dokunan bir müzik ve kelimelerin telaffuzu, vurgusu pek bir nefis. “I Travel Home” şiiri ise ayrı bir dokunaklı.Ofiste, yolda, işte böyle gün doğarken ya da ne bileyim batarken yani nerede dinlenirse dinlensin müziğiyle, lirikleriyle stresten, gürültüden uzak diyarlara alıp götürüyor. Ama ben bu playlisti aslında tamamen ayrı nedenlerden hazırladım.Hoş bir İstanbul sarhoşluğu olarak burada dursun; durmalı. 
*Foto tesadüf edilen bir çeşit İstanbul Street Art 
Güzel bir rüya:yanımda birisi var, tanımadığım birisi.
‘ben yokken ne yaptın?’ diyor.
‘I didn’t exist’ diyorum.
‘Bende’ diyor. 
~ Lale Müldür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder