11 Haziran 2015 Perşembe

Milkshake, kiraz, yeşil elma,dizimde kitap


ve fonda Imany ile kendimce keyif yapıyordum. 

Telefon çaldı. Geç saatte arayabilecek nadir arkadaşlarımdan. Alo demeden telefonu Imany ye uzatıyorum. “Take Care”’i söylüyor o anda.Neye uğradığını şaşırıyor. Akşam akşam o bana sürpriz yapacakken ben ona yapıyorum. Yılda en fazla bir kaç kez görüşebilsek de dostluğumuz baki, kesintisiz ve empatik. Kakara kikiri yapıyoruz, Haziran sonunda oradayım diyor ve balkon keyfime şimdilik uzaktan çayıyla eşlik edeceğini söylüyor ; kapatıyoruz. Keyfime keyif katılmış olarak  içsel ve müzikal detoksuma geri dönüyorum.
Imany yi sanıyorum 2012 den bu yana severek dinliyorum. Günlerdir devam eden gök gürültülü, yağmurlu fakat balkon keyfine açık ılık akşamlara zenci gırtlağı yakışıyor. “Shape Of A Broken Heart” albümüyle sesini duyurdu ve 2'nci stüdyo albümü olan “Sous Les Jupes Des Filles” ‘i 2014 içerisinde piyasaya sürdü Imany. Şarkılarında melodi kadar sözleri de oldukça güzel.Müziğinde ses hep enstrümanların önünde. Bu zaten sesinin  renginin ve gücünün  en belirgin göstergesi bana göre.
Size de olur mu bilmiyorum ama ben bazen dinleyecek hiç bir şey bulamam..Ruh halimi, modumu yakalayacak parça aranır dururum. O arka planda hep çalsın isterim. Hatta o an şansım varsa bir parça beni yakalar avucunun içine alır bazen ileri gider parça pinçik eder. “Ben bu zamana kadar bu şaheseri nasıl dinlememişim” diye hayıflanırım. Ve o parçayı sömürürüm. Loopda kalmaktan parçanın kafası döner. Yeterince kanını emdikten sonra bir süre rafa kaldırır ilişkimizin deformasyona uğramasını engellerim. Çünkü onun beni hep aynı duygulara sürüklemesi için bir yol olarak, bir geçit olarak kalmasını isterim. O dönemki duyguma o parça atıfta bulunsun isterim. İşte“Slow Down” onlardan biri..Playlistteki parçalar içinde diğer bir sevdiceğim  “Ready For Love” olmakla beraber “The Good, The Bad And The Crazy”nin deep house versiyonunu şahane buluyorum.
Bi parça keyif yaptıktan sonra kapı çalındı.Ve sürprizi yine o yapmayı başardı.Fonda Imany nin yerini Ray La Montagne;milkshake in yerini beraberinde getirdiği şarap aldı ve akustik, uzun, keyif dolu  gecenin dibine vurduk birlikte.
Yalnız daha yatılıp bir de kalkılıp sabahın köründe işe gidilecek olmasa bonus olurdu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder